Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P61a77v67e46l 57K89u64l82a

9. 4. 2015 19:35

Shodou okolností, jsem jí před pár dny dočetl. S tou Robin máte pravdu, byla to dost sympatická postava. Ono se to dalo přečíst celé, ale je to na můj vkus moc rozvláčné :-)

0 0
možnosti

Že Galbraith je ve skutečnosti Rowling se provalilo už po vydání Volání kukačky, mnohem dříve, než Hedvábník vyšel... V tomhle máte špatné informace. A vaše recenze se mi vůbec nelíbí. Vytýkáte autorce něco, co není její vina/chyba... Mně osobně se Volání kukačky celkem líbilo, ale do četby Hedvábníku se nepohrnu; zase taková bomba její knihy nejsou.

0 0
možnosti

Zapomněl jsem dodat, že Volání kukačky měly právě před tím provalením výborné přijetí.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS