Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

..... pane autore - nebojte se o karmy... začnou určitě přibývat - ode mne máte hned jednuR^! A zaslouženou!

0 0
možnosti
Foto

dívám se prvidelně a nikdy nezklamou:-):-)

3 0
možnosti

Svoboda projevu, zatim ano. Cekam jenom, kdy nejaky potrefeny  chytrak v parlamentu prijde s navrhem aby tento porad, podkopavajici nase zrizeni a ocernujici "pocestne" kriminalniky byl oznacen za rozvraceni republiky a zakazan.

2 1
možnosti

KarmaR^Konečně něco normálního,než ty potoky nadávání a nenávist ,co tady tečou plným proudem....

3 0
možnosti

Nevím, já to prostě nežeru. Podobně jako "S politiky netančím" atd. Uznávám, že to dělají šikovní lidé a jsou tam vtipné věci...ale prostě mi to připadá příliš populistické a prvoplánově brnkající na strunu naštvanosti "prostého človíčka". 

Je to takové pitvoření, jako když se na někoho na ulici nalepí pouliční mim a paroduje každé jeho gesto..

Mně se líbí věci jako "Jistě, pane premiére". To je víc obecné, tepe to trvalé nešvary a má to úplně jinou úroveň..

2 0
možnosti
Foto

K38a92r32e75l 74M34á14d88l53e

22. 7. 2015 17:33

Naprostý souhlas včetně názoru na "S politiky netančím". Párkrát jsem se vyskytl poblíž televizoru, když to běželo, a docela jsem trpěl. Nějak jsem nepostřehl zásadní rozdíl v trapnosti těch dílů se Šimkem oproti těm, které se Bubílková pokoušela dělat sama.

1 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1129x
S přibývajícím věkem mne psaní začíná bavit stejně jako sport. Píšu rád a možná ne úplně blbě, protože má kniha "Povídky toaletní" se dobře prodávala. "Úsvit", první díl trilogie "Soumrak nosičů" o českém showbyz vyšel vloni a právě "křtíme" nový román "Julie v červnu, Romeo na konci listopadu. Jde o veselou tragedii popisující vztah starého chlapa s mladou holkou. Více na www.oliverburian.cz

Můj Kodex blogera:

1) S blogy neotravuju ty co mne a mé názory znají, píšu pro čtenáře idnes.

2) Píšu tak abych čtenáře pobavil a když někoho urážím tak jen ty co si to zaslouží:o)!

3) Neškemrám u kamarádů o karmy!

Seznam rubrik