Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V Austrálii žijící Rom hrál na klavír naši hymnu tak úžasně, že jsem nedokázala zadržet slzy. (Byl to tv pořad, název si nepamatuji.)

Hudba čaruje.

0 0
možnosti

J54a70r94a 66R25a83n34k

25. 5. 2016 17:32

Zda se, ze jsem udelala chybu, kdyz jsem napsala dve slova, ktera mate v blogu, ale do diskuse asi nepatri, nebo popis vizaze je zakazan, ale Vy uz budete vedet, co mne pobavilo. Ja tady zrovna posloucham Tragically hip, jejich zpevak umira, ale nevzdava to. Piste, Vase blogy jsou zajimave.

0 0
možnosti

J85a36r68a 68R76a12n59k

25. 5. 2016 17:28

Zajimavy popis udalosti a ten zacatek mne chytilR^, sjizdim veskere koncerty v okoli a ze jich zde mame ted v lete dost i venku, ta hlava s trema bradama je vynikajiciR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1129x
S přibývajícím věkem mne psaní začíná bavit stejně jako sport. Píšu rád a možná ne úplně blbě, protože má kniha "Povídky toaletní" se dobře prodávala. "Úsvit", první díl trilogie "Soumrak nosičů" o českém showbyz vyšel vloni a právě "křtíme" nový román "Julie v červnu, Romeo na konci listopadu. Jde o veselou tragedii popisující vztah starého chlapa s mladou holkou. Více na www.oliverburian.cz

Můj Kodex blogera:

1) S blogy neotravuju ty co mne a mé názory znají, píšu pro čtenáře idnes.

2) Píšu tak abych čtenáře pobavil a když někoho urážím tak jen ty co si to zaslouží:o)!

3) Neškemrám u kamarádů o karmy!

Seznam rubrik