Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Napsal jste to moc pekne. Take jsem byval romanskym alkoholikem. Ted uz piji jen trochu obcas.

2 0
možnosti
BP

Není umění pít, když ti chutná :-)

0 0
možnosti
PK

Jsme všichni jací jsme, tak se stím smiřme. A to i vy alkoholici. :-)

2 0
možnosti
PK

Taky sem tak začínal. Pak se to během let trochu zvrtlo, z dvou sklenek obden se staly 2-3 litry vína týdně - cca 1 -2 týdny v měsíci, pak sem šel zase do sebe a vrátil se na čas k těm pár sklenkám... Když jsem později občas vyrazil na nějakou společenskou či firemní akci, neměl jsem problém se tam rychle totálně sundat bez ohledu na nevhodnost a následky. Není to žádná prdel todleto pití. Ale je hrozně fajn si užít - když mát dar to uřídit. Kdo ho nemá, měl by se tomu začít spíš vyhýbat. Ale je to boj. :-)

Ě

4 0
možnosti
ES

Misto alkoholu nasadit tenisky.... Ale chapu, ze to nejde vsude.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^;-) Dle Dr. Skály, kterého jsem osobně zal (nikoli coby pacient!) je alkoholikem každý, kdo si dá i jen jedno pivo denně. Marně jsem se mu snažil vysvětlit, že pokud jdu např. do hospody, nejdu tam kvůli pivu, ale na pivo.

P.S.: NEMUSÍM ALKOHOL DENNĚ, jinak vyznávám, že pokud si dám, tak proto, abych se povznesl a ne upadl.:-) Nyní piji většinou pivo nealko, důvod je prozaický. Nemám jistotu, že nebudu muset za volant;-D Jinak douškem dobrého moku, či kvalit. destilátu nepohrdnu. Jen k tomu potřebuji, aby to bylo na správném místě ve správní čas se správnými lidmi. Ovšem i sám si dokáži vychutnat pohodu atˇ s, či bez;-)

,,Douška" (nikoli doušek): ,,KDYBY TAK BYLO NA JEDNO DECI, NEBO DVĚ DECI, NEBO TŘI LITRY" V+WR^

4 0
možnosti
JS

Problem je v tom, ze ten prvni panak whiskey nejak probudi chut na dalsi. A pri tretim uz je vule cloveka nahlodana. Hitler byl vegetarian, abstinent a nekurak. V Nemecku byla take poprve statem organizovana kampan proti koureni a za zdravy zivot obyvatel.

2 0
možnosti
MS

Kromě návyku na alkohol vzniká i návyk na nápoj, ve kterém se alkohol vyskytuje. Typickým takovými nápoji jsou pivo a víno. Člověk má na ně chuť, aniž by to muselo být nutně spojeno s potřebou alkoholu. :-)

0 0
možnosti
SH

Aha:-), tak už je mi jasný. Tak proto mi v tom šampaňském nejvíc ze všeho vadí alkohol:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1129x
S přibývajícím věkem mne psaní začíná bavit stejně jako sport. Píšu rád a možná ne úplně blbě, protože má kniha "Povídky toaletní" se dobře prodávala. "Úsvit", první díl trilogie "Soumrak nosičů" o českém showbyz vyšel vloni a právě "křtíme" nový román "Julie v červnu, Romeo na konci listopadu. Jde o veselou tragedii popisující vztah starého chlapa s mladou holkou. Více na www.oliverburian.cz

Můj Kodex blogera:

1) S blogy neotravuju ty co mne a mé názory znají, píšu pro čtenáře idnes.

2) Píšu tak abych čtenáře pobavil a když někoho urážím tak jen ty co si to zaslouží:o)!

3) Neškemrám u kamarádů o karmy!

Seznam rubrik